Як реєструвати податкові накладні, якщо змінився директор

Податки та збори
2 жовтня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Підкажемо, як делегувати право підпису податкових накладних та розрахунків коригування іншим особам. Подбати про це треба заздалегідь. За всіма ПН / РК, що подаєте на реєстрацію в ЄРПН, система відстежує чинність КЕП осіб, які їх підписали, на дату складання. Якщо КЕП не чинний, документи не приймуть до реєстрації

user icon
Ганна Чернишова
провідний експерт з податкового обліку Експертус Головбух, Київ

Змоделюємо ситуацію. В установі змінилося керівництво. Бухгалтер платника намагається зареєструвати податкову накладну (ПН) або розрахунок коригування (РК), датовані періодом, коли працював попередній керівник. У відповідь отримує квитанцію з текстом помилки: «Документ не може бути прийнятий — Порушено вимоги статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» — відсутня інформація про право підпису на дату складання документа особи, що засвідчила податкову накладну».

Як зареєструвати ПН та уникати подібних ситуацій у майбутньому — далі.

Право підпису ПН

Платник ПДВ на дату, коли виникло ПДВ-зобов’язання, має скласти ПН в електронній формі та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН). Для цього треба скористатися кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи або її удосконаленим електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП) згідно із Законом № 2155 (ст. 201.1 Податкового кодексу Украї...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації