Змоделюємо ситуацію. В установі змінилося керівництво. Бухгалтер платника намагається зареєструвати податкову накладну (ПН) або розрахунок коригування (РК), датовані періодом, коли працював попередній керівник. У відповідь отримує квитанцію з текстом помилки: «Документ не може бути прийнятий — Порушено вимоги статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» — відсутня інформація про право підпису на дату складання документа особи, що засвідчила податкову накладну».
Як зареєструвати ПН та уникати подібних ситуацій у майбутньому — далі.
Право підпису ПН
Платник ПДВ на дату, коли виникло ПДВ-зобов’язання, має скласти ПН в електронній формі та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН). Для цього треба скористатися кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи або її удосконаленим електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП) згідно із Законом № 2155 (ст. 201.1 Податкового кодексу Украї...