Для бюджетних установ форму та правила, за якими бухгалтер складає бухгалтерську довідку, затверджує Наказ № 755. Бухгалтерську довідку складайте, щоб видалити неправильний запис та зазначити правильну суму і кореспонденцію субрахунків у регістрах бухгалтерського обліку і в книзі «Журнал-головна».
Коли складати бухдовідку
Скласти бухгалтерську довідку потрібно в місяці, в якому виявили помилку.
Бухгалтерську довідку складайте, коли виправляєте помилки в облікових регістрах за минулий звітний період способом сторно. Такий порядок дій регламентує Порядок, затверджений Наказом № 755.
Чи складати бухдовідку, якщо помилка поточного року
Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік (ст. 13 Закону № 996). За результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців бухгалтери складають проміжну фінансову звітність. Тож якщо буквально застосовувати норми Наказу № 755, бухгалтерську довідку потрібно складати тільки у випадках, коли потрібно виправити минулорічну помил...