Виправляємо помилки в бухобліку за зразками бухдовідки

Облік
4 листопада 2025 року
|
1 хвилину Читати

Ви припустилися помилок в облікових регістрах. Від цього ніхто не застрахований. Так, це неприємно, але не критично, адже будь-які помилки можна виправити. Допоможе бухгалтерська довідка. Ми пояснили, коли та як складати таку довідку, що в ній зазначати, а також надали кейс зразків — для різних ситуацій

user icon
Наталія Чередник
експерт з бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ

Для бюджетних установ форму та правила, за якими бухгалтер складає бухгалтерську довідку, затверджує Наказ № 755. Бухгалтерську довідку складайте, щоб видалити неправильний запис та зазначити правильну суму і кореспонденцію субрахунків у регістрах бухгалтерського обліку і в книзі «Журнал-головна».

Коли складати бухдовідку

Скласти бухгалтерську довідку потрібно в місяці, в якому виявили помилку.

Бухгалтерську довідку складайте, коли виправляєте помилки в облікових регістрах за минулий звітний період способом сторно. Такий порядок дій регламентує Порядок, затверджений Наказом № 755.

Чи складати бухдовідку, якщо помилка поточного року

Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік (ст. 13 Закону № 996). За результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців бухгалтери складають проміжну фінансову звітність. Тож якщо буквально застосовувати норми Наказу № 755, бухгалтерську довідку потрібно складати тільки у випадках, коли потрібно виправити минулорічну помил...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації
  • Download materialsМатеріали для скачування