Як відновити бухгалтерські документи, які втратили під час війни

Облік
6 листопада 2025 року
|
1 хвилину Читати

БУХГАЛТЕР МАЄ ЗНАТИ
1. Якими діями відновлювати договори, звіти, виписки, накладні
2. Яка відповідальність за відсутність первинних документів під час ревізії

user icon
Людмила Кравченко
керівник групи експертів з бюджетного обліку Експертус Головбух, Київ

    Первинні документи є першоосновою для бухгалтерського обліку та складання звітності. А під час війни деякі установи втрачають не лише майно, а й первинні документи. Для бухгалтерів це додаткова робота — щоб відновити втрачені документи, потрібно чимало часу та зусиль. Спробуємо спростити й пришвидшити це завдання.

    Вимоги до первинних документів

    Основними нормативно-правовими актами, що регулюють процедури складання, зберігання, використання первинних документів, є:

    • Open ChapterЗміст
    • Open All VersionsВерсії публікації