Рекомендації Мінфіну, як складати бухгалтерську довідку

Облік
7 листопада 2025 року
|
1 хвилину Читати

ТРИМАЙТЕ ЗРАЗКИ БУХДОВІДОК, ЩОБ УЛАДНАТИ СПРАВИ, ЯКЩО
1. Контрагент не встиг надати документи
2. Треба виправити помилку в первинці
3. Відсутня затверджена форма первинки

user icon
Олена Озерова
керівник експертної групи Експертус Головбух, Київ

    Бухгалтерська довідка допомагає бухгалтерові:

    • підтверджувати факти виконання господарської операції;
    • документувати виправлення помилок.

    Мінфін у листі № 41010 нагадав порядок, як застосовувати буходовідки, а ми розробили зразки їх заповнення.

    Чи є типова форма

    Форму бухдовідки можете створити як у паперовій, так і в електронній формі. Чи існує затверджена форма бухдовідки? Так, існує. У листі № 41010 Мінфін нагадав: для того щоб виправити помилки у регістрах бухгалтерського обліку, комерційні підприємства керуються формою довідки з Наказу № 755. Але документувати госпоперації можете за допомогою бланків бухдовідки, які розробили самотужки. Головне — зазначити в бухдовідці обов’язкові реквізити первинки.

    Цитата



    • Open ChapterЗміст
    • Open All VersionsВерсії публікації
    • Download materialsМатеріали для скачування