Як обліковувати та списувати картриджі для принтера

Облік
21 листопада 2025 року
|
1 хвилину Читати

Скористайтеся порадами, щоб правильно обліковувати запасні картриджі, своєчасно списувати їх із балансу та налагодити оперативний облік. Це допоможе уникнути плутанини й тримати витрати під контролем

user icon
Анна Ляшенко
експерт з бюджетного обліку Експертус Головбух, Київ

Запасний картридж для принтера — це окремий об’єкт обліку. Розберімо, на який субрахунок його зарахувати та коли списувати з балансу.

Класифікуйте

Картридж — це змінний витратний елемент із фарбувальним матеріалом для:

  • лазерних принтерів — тонер (порошок);
  • струменевих — чорнило (рідина).

Принтер або багатофункціональний пристрій (БФП) у повній комплектації вже містить картридж. Установа може придбати додатковий картридж для заміни основного або як запасний.

Запасний картридж купують окремо, щоб забезпечити безперебійну роботу принтера чи БФП під час заправки основного картриджа. Він не є малоцінним швидкозношуваним предметом (МШП), бо самостійно не виконує функцій, а працює лише у складі друкарського пристрою. Класифікуйте його як запасну частину, яка підтримує основний засіб у робочому стані.

Виберіть КЕКВ

Плануйте та купуйте витратні матеріали для принтера, зокрема й картриджі, за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар». За цим кодом проводять закупівлі комплектувальних вироб...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації