Шість відповідей на запитання щодо інвентаризації в бюджетних установах

Облік
2 грудня 2025 року
|
1 хвилину Читати

З’ЯСУЄТЕ

  1. хто готує проєкт наказу про проведення інвентаризації
  2. чи може голова інвентаризаційної комісії взяти частину щорічної відпустки під час інвентаризації
  3. як і коли укладати договір про пов­ну матеріальну відповідальність
user icon
Світлана Лістрова
експерт із трудового та податкового законодавства, Київ

Особливості проведення інвентаризації визначені в Положенні № 879. Проведення інвентаризації забезпечує керівник установи. Він визначає об’єкти, періодичність і її строки. Виняток — випадки, коли інвентаризацію треба проводити обо­в’яз­ково. Перед складанням річної фінансової звітності інвентаризацію проводять обо­в’яз­ково. Тож пропонуємо відповіді на деякі ваші запитання з вебінару на цю тему.

Запитання


Який відділ бюджетної установи має готувати проєкт наказу про проведення інвентаризації: відділ кадрової роботи чи відділ бухгалтерського обліку?

Наказ на проведення інвентаризації належить до наказів з адміністративно-господарських питань. Тож насамперед розберімося, до чиїх обов’язків належить підготовка проєктів наказів з адміністративно-господарських питань.

Право на створення, підписання, погодження, затвердження документів визначається актами законодавства, положеннями (статутами) установ, положеннями про структурні підрозділи й посадовими інструкціями (п. 2 гл. 1 розд. IІ Правил № ...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації