Чи зобов’язані бюджетні установи, коли вводять в експлуатацію основний засіб або малоцінний необоротний матеріальний актив, окрім акта введення, оформлювати ще й наказ?
Зобов’язані, але не всі. Розберімося!
Обов’язок бюджетних установ складати акт введення в експлуатацію основних засобів визначає Порядок № 818.
Алгоритм введення в експлуатацію основних засобів (ОЗ) і малоцінних необоротних матеріальних активів (МНМА) такий:
- керівник наказом створює комісію;
- комісія оглядає об’єкт і складає акт введення в експлуатацію;
- керівник установи затверджує акт;
- акт передають до бухгалтерії, щоб відобразити господарські операції в обліку.
В акті комісія зазначає:
- назву об’єкта;
- інвентарний (номенклатурний) номер;
- первісну та ліквідаційну вартості;
- строк корисного використання;
- рік випуску (побудови);
- номер паспорта;
- коротку характеристику об’єкта та інші відомості.
Якщо акт складають на об’єкт ОЗ, що вже був в експлуатації, також зазначають суму зносу.
Наказ — це розпорядчий документ керівника, яки...