Рекомендації Мінфіну, як складати бухгалтерську довідку

Облік
2 грудня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Тримайте зразки бухдовідок, щоб уладнати справи, якщо 
1. Контрагент не встиг надати документи
2. Треба виправити помилку в первинці
3. Відсутня затверджена форма первинки

user icon
Олена Озерова
керівник експертної групи Експертус Головбух, Київ

Бухгалтерська довідка допомагає бухгалтерові:

  • підтверджувати факти виконання господарської операції;
  • документувати виправлення помилок.

Мінфін у листі № 41010 нагадав порядок, як застосовувати буходовідки, а ми розробили зразки їх заповнення.

Чи є типова форма

Форму бухдовідки можете створити як у паперовій, так і в електронній формі. Чи існує затверджена форма бухдовідки? Так, існує. У листі № 41010 Мінфін нагадав: для того щоб виправити помилки у регістрах бухгалтерського обліку, комерційні підприємства керуються формою довідки з Наказу № 755. Але документувати госпоперації можете за допомогою бланків бухдовідки, які розробили самотужки. Головне — зазначити в бухдовідці обов’язкові реквізити первинки.

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації
  • Download materialsМатеріали для скачування