Для ревізорів Держаудитслужби інвентаризація — це інструмент, який дає змогу оцінити реальну наявність активів та правильність обліку. Найчастіше саме малі бюджетні установи потрапляють у складні ситуації. Коли в штаті тільки керівник і бухгалтер або всі працівники, крім керівника й бухгалтера, є матеріально відповідальними особами (МВО), стандартні підходи до інвентаризації не діють. У статті розглянемо, кого включити до інвентаризаційної комісії, а також які реальні сценарії трапляються в установах.
Склад комісії
Щоб провести інвентаризацію, в установі створюють інвентаризаційну комісію. Її очолює керівник установи (його заступник) або керівник структурного підрозділу. До складу комісії входять:
- голова комісії;
- представник апарату;
- представник бухгалтерської служби;
- досвідчені працівники установи, які безпосередньо працюють із певними об’єктами — механік, інженер, економіст тощо.
Підстава — пункт 1 розділу II Положення № 879.
Склад комісії затверджує розпорядчим документом ке...