СИТУАЦІЯ
Підприємство не нараховувало забезпечення виплат відпусток у поточному та минулих роках. При цьому у працівників залишилися невикористані відпустки. Як виправити таку ситуацію у бухгалтерському обліку?
РІШЕННЯ
Одним із видів забезпечень, що його створюють для відшкодування майбутніх операційних витрат, є забезпечення виплат відпусток працівникам (п. 13 НП(С)БО 11 «Зобов’язання»). Рішення щодо формування такого забезпечення на підприємстві визначають у наказі про облікову політику (п. 2.1 Методичних рекомендації щодо облікової політики підприємства, затверджених наказом Мінфіну від 27.06.2013 № 635).
Обгрунтованість і правильність нарахування таких забезпечень є також одним із завдань інвентаризації. Залишок забезпечення на виплату відпусток та інших нарахувань і утримань, що на них припадають, перевіряють станом на кінець звітного року за розрахунком, який базується на кількості днів не використаної працівниками підприємства щорічної відпустки та середньоденній оплаті праці пр...