Не створювали забезпечення виплат відпусток: як виправити

Оплата праці
18 квітня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олег Січ
експерт з обліку та оподаткування, Київ

СИТУАЦІЯ

Підприємство не нараховувало забезпечення виплат відпусток у поточному та минулих роках. При цьому у працівників залишилися невикористані відпустки. Як виправити таку ситуацію у бухгалтерському обліку?

РІШЕННЯ

Одним із видів забезпечень, що його створюють для відшкодування майбутніх операційних витрат, є забезпечення виплат відпусток працівникам (п. 13 НП(С)БО 11 «Зобов’язання»). Рішення щодо формування такого забезпечення на підприємстві визначають у наказі про облікову політику (п. 2.1 Методичних рекомендації щодо облікової політики підприємства, затверджених наказом Мінфіну від 27.06.2013 № 635).

Обгрунтованість і правильність нарахування таких забезпечень є також одним із завдань інвентаризації. Залишок забезпечення на виплату відпусток та інших нарахувань і утримань, що на них припадають, перевіряють станом на кінець звітного року за розрахунком, який базується на кількості днів не використаної працівниками підприємства щорічної відпустки та середньоденній оплаті праці пр...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації