СИТУАЦІЯ
Працівник подав заяву на застосування податкової соціальної пільги. Бухгалтер забула про цю заяву і не застосовувала пільгу, хоча працівника мав на неї право. Працівник звільнився. Яка відповідальність бухгалтера? Як виправити помилку?
РІШЕННЯ
Маєте зробити перерахунки і подати додаток 4ДФ до Податкового розрахунку з типом «Уточнюючий». У ньому слід зазначити як помилкові, так і правильні відомості щодо працівника. Пояснимо докладніше.
Нагадаємо, податкову соціальну пільгу (ПСП) застосовують до нарахованих доходів у вигляді зарплати з дня, коли роботодавець отримав від працівника заяву про застосування ПСП та документи, що підтверджують право на пільгу. Роботодавець має відображати у податковій звітності всі випадки застосування/незастосування ПСП (пп. 169.2.2 Податкового кодексу України; ПК). ПСП надають з урахуванням останнього місячного податкового періоду, в якому працівника звільнили з місця роботи (пп. 169.3.4 ПК).
Якщо працівник мав право на ПСП, а бухгалтер не застосув...