Із переходом на віддалену роботу багато хто з нас став не просто працювати з дому, а жити на роботі — межі робочого та особистого часу стерлися. Від цього зріс рівень стресу, а разом із цим — ризик виникнення конфліктів.
_1657200314409.png)
Основна проблема конфліктів на віддаленці полягає в тому, що без живого спілкування важко оцінити реальний настрій співрозмовника. Навряд чи ви почнете розмову з шефом, щойно він закінчив невдале спілкування з бізнес-партнером або після того, як три години простояв у заторі. В офісі ви перебуваєте в одному контексті й краще можете оцінити ситуацію, якщо дивитеся на людину. Але в режимі віддаленої роботи не завжди можливо вловити настрій керівника або колеги, і це ускладнює взаємодію.
Проблемою може стати вибір моменту для неформальної розмови після конфліктної ситуації. В офісі вам доступні одразу кілька варіантів: сходити разом на обід, запросити на невелике чаювання і почастувати чимось смачним або, зрештою, просто обійняти співрозмовника, щоб він на вас більше не обра...