unique document
Унікальний документ від Експертус

Цей документ доступний виключно для преміум-передплатників системи «Експертус Головбух бюджет». Дякуємо за довіру!

Діловий етикет у листуванні з колегами

Ефективний бухгалтер
21 лютого 2024 року
|
1 хвилину Читати

Порада фахівця з етикету, як писати колегам та підлеглим онлайн, щоб вони не ігнорували ваші доручення

user icon
Редакція системи «Експертус Головбух»
Цифрове видавництво Експертус

Тетяна Петренко, експерт із бізнес-етикету, Київ

Месенджерами часто користуються у діловому середовищі, коли йдеться про швидкі й не дуже офіційні комунікації. На відміну від електронної пошти, спілкування вайбером, ватсапом, телеграмом або скайпом менш формальне. Цими програмами зазвичай користуються, щоб оперативно вирішити робочі питання.

Через віддаленку месенджери та електронну пошту довелося опанувати навіть тим бухгалтерам, які раніше обходилися без них. Як налагодити онлайн-відносини у відділі та не пересваритися при цьому з колегами, розповідає експерт.

Сім правил ділового спілкування у месенджерах

Іноді ваші послання у месенджері можуть здатися співрозмовникові недоречними або дратівливими. Уникнути незручних ситуацій допоможуть правила цифрового етикету.

Рвані речення

Ділове листування має бути лаконічним і зрозумілим. Що менше вживатимете фраз, які не несуть смислового навантаження, то ліпше. Особливо якщо відправляєте їх окремими рваними повідомленнями: «Привіт усім!», «Як пройш...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації