unique document
Унікальний документ від Експертус

Цей документ доступний виключно для преміум-передплатників системи «Експертус Головбух бюджет». Дякуємо за довіру!

Як «загасити полум’я» конфлікту з підлеглим

Ефективний бухгалтер
8 липня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Редакція системи «Експертус Головбух»
Цифрове видавництво Експертус

Геннадій Чепурний, психолог, бізнес-тренер, керівник Міжнародного центру освітніх технологій «Школа ейдотехніки», президент ГО «Асоціація розвитку творчої особистості «ВАРТО», голова оргкомітету Міжнародногофоруму освітніх технологій «ПЕРСПЕКТИВА»

Важко сказати, що гірше: некомпетентність працівника чи його свідоме або несвідоме бажання конфліктувати. Звільнити такого працівника керівник не має права. Зате має професійний обов’язок — запобігати конфліктам і розв’язувати їх. Як це робити — читайте у статті.

Однією з основних причин конфліктів між керівником і підлеглими є різні підходи до оцінювання діяльності останніх. Оцінюючи підлеглих, керівник визначає верхній рівень проблематики — що підлеглі не змогли зробити. Підлеглі оцінюють себе за нижнім рівнем — за зробленими справами. За нижнім рівнем оцінка позитивна, за верхнім — негативна. Тобто, коли керівник критикує підлеглого, то в основі його розуміння ситуації лежить той факт, що щось не зроблено, чи зроблено не так, як слід. У розу...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації