unique document
Унікальний документ від Експертус

Цей документ доступний виключно для преміум-передплатників системи «Експертус Головбух бюджет». Дякуємо за довіру!

Припустилися помилки в роботі: як врятувати репутацію та стосунки із шефом

Ефективний бухгалтер
8 липня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Проштрафилися перед босом? Підкажемо, як зрозуміти реакцію шефа і зняти його роздратування

user icon
Редакція системи «Експертус Головбух»
Цифрове видавництво Експертус

Тетяна Сорокіна, психолог, логотерапевт

Помилки на роботі не зіпсують вашої репутації та стосунків із шефом, якщо застосуєте психологічні техніки. Для цього вам не знадобиться спеціальна освіта. Достатньо залучити логіку і спостережливість. У цій консультації — інструменти, які допоможуть:

  • визначити, чи не змінив шеф ставлення до вас;
  • вибудувати грамотну стратегію відповідної поведінки.

Як зрозуміти реакцію шефа

Щоб визначити, як шеф ставиться до вас після помилки, скористайтеся одним із чотирьох способів.

1. Перервіть фразу про помилку на середині

Спробуйте метод, який використовують психологи спецслужб, щоб з’ясувати приховані мотиви та переживання людини. У розмові з керівником про помилку перервіть думку і зробіть вигляд, що добираєте слова, наприклад: 

Цитата
  • Коли я виконую ваше доручення, я ...
  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації