Часто бухгалтери не використовують корисні можливості Word, тому довго сидять над документами у цій програмі. Введіть у щоденну роботу нові комбінації команд. Озбройтеся хитрощами від досвідчених користувачів Word. Час, що заощадили на підготовку документів, приділіть собі.
Перекладайте текст за допомогою вбудованого перекладача
Коли треба терміново перекласти фрагмент тексту, на думку одразу спадає Google. Згадайте про Bing — фірмового вбудованого перекладача MS Office. Вам не доведеться виходити з файлу з текстом до браузера. У Bing доступні кілька десятків мов і три способи перекладу:
- перекласти документ;
- перекласти виділений текст;
- міні-перекладач.
Відкрийте вкладку «Рецензування» і виберіть потрібний спосіб перекладу (рис. 1).
рис 1
Відновлюйте документ, що не зберегли, за допомогою спеціальної команди
Момент, коли раптово закриваєте документ, що забули зберегти, — це як удар ліктем об кут стола і повідомлення «Ваш баланс дорівнює нулю» в одному флаконі. Щоб не трапилося такої прикрої ситу...