alert icon
Версія втратила чинність 28 серпня 2025 року
До актуальної версії

Як обліковувати авто як головний приз у рекламній акції

Податки та збори
10 грудня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олена Сердюк
провідний експерт з податкового обліку Експертус Головбух, кандидат економічних наук, Київ

СИТУАЦІЯ

Рекламне агентство (РА) проводить рекламний захід для клієнта за договором про надання послуг. За умовами рекламного заходу розігрують автомобіль. РА передає фізособі-переможцю приз за трьохстороннім договором — між РА, Автосалоном та Переможцем.

Умови цього договору:

  • Автосалон передає у власність Переможцю автомобіль, а РА сплачує вартість автомобіля Автосалону. Сторони підписують трьохсторонній Акт приймання-передання;
  • Автосалон реєструє податкову накладну на РА;
  • РА зобов’язується сплатити за Переможця податки як його податковий агент.

Чи має Автосалон нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання?

Як нарахувати та утримати ПДФО та ВЗ?

Чи застосовувати норми підпункту 165.1.39 Податкового кодексу України?

Які проведення зробити у бухобліку?

РІШЕННЯ

По суті, рекламне агентство придбаває автомобіль у Автосалона і безоплатно передає його фізособі. Пояснимо, як облікувати та оподаткувати ці операції.

ПДВ

Податківці зазначили:

«Операції з безоплатного розповсюдження продук...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації