Як рахувати кількість аркушів додатків до Податкового розрахунку

Звітність
14 лютого 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Микола Кирильчук
експерт з оплати праці та податкового обліку Експертус Головбух, Київ

СИТУАЦІЯ

У рядках 061—066 заголовної частини Податкового розрахунку потрібно зазначити кількість аркушів додатків, які подаємо. Як правильно підрахувати кількість аркушів?

РІШЕННЯ

Підготуйте PDF-файл додатків, щоб переглянути, скільки в них аркушів. Підкажемо, як це зробити. Однак законодавство не передбачає відповідальності за помилкове значення кількості аркушів у додатку.

У рядку 06 заголовної частини Податкового розрахунку слід зазначити інформацію про додатки, а саме: їх наявність і кількість (п. 1 розд. ІІІ Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків — фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Мінфіну від 13.01.2015 № 4; далі — Податковий розрахунок; Порядок № 4).

Якщо подаєте додаток, ставте позначку «×», — це свідчить про наявність додатка у складі Податкового розрахунку. У рядках 061—066 заголовної частини Податко...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації