СИТУАЦІЯ
Медзаклад сформував лікарняний продовження з позначкою –2, а первинний лікарняний із позначкою –1 зник із сайту ПФУ. Що робити і де шукати лікарняний із позначкою –1?
ВІДПОВІДЬ
Маємо справу з технічною помилкою системи. Щоб її виправити, подайте офіційний запит до медичного закладу, який сформував е-лікарняний. Відповідно, ухвалити рішення про оплату періоду тимчасової непрацездатності зможете лише після того, як отримаєте відповідь на свій запит.
Проте в жодному разі не оплачуйте продовження е-лікарняного, не маючи інформації щодо того, на який строк і з якої причини видали первинній е-лікарняний. Адже є велика ймовірність, що такий лікарняний ви обчислите й оплатите неправильно.