Довідки ОК-5 і ОК-7 — це індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Коли потрібна довідка ОК-5
Довідку ОК-5 формують за будь-який період з 2000 року. Вона містить дані про суми заробітку для обчислення пенсії, визначення страхового стажу, сплату страхових внесків. На підставі цієї довідки застрахована особа отримує інформацію про страховий стаж і заробітну плату, яку врахують для призначення пенсії.
Коли знадобиться довідка ОК-7
Довідка ОК-7 містить відомості про суми заробітної плати, з якої сплачують єдиний соціальний внесок, і страховий стаж за період з 2011 року. Зазвичай довідку ОК-7 використовують за визначення страхового стажу для розрахунку сум лікарняних, нарахування допомоги з безробіття тощо.