Додаток 6 до декларації з ПДВ: як подати скаргу на несумлінного контрагента

Звітність
14 листопада 2024 року
|
1 хвилину Читати

Тримайте інструкцію, як поскаржитися на несумлінного контрагента, який не реєструє податкову накладну або розрахунок коригування чи відмовляється виправити помилки в їх обов’язкових реквізитах. Адже допоки їх не виправлять чи не зареєструють в ЄРПН, покупець не має права збільшити податковий кредит, а продавець — зменшити суму своїх ПДВ-зобов’язань

user icon
Ганна Чернишова
провідний експерт з податкового обліку Експертус Головбух, Київ

Кожен платник має право разом із ПДВ-декларацією за звітний період подати заяву зі скаргою на недобросовісного контрагента. Таке право передбачене в пункті 201.10 Податкового кодексу України (ПК). Для цього призначений додаток 6 (ідентифікатор форми — J0215826).

Додаток 6 являє собою заяву про помилки, яких припустився продавець товарів/послуг під час зазначення обов’язкових реквізитів податкової накладної (ПН) та/або порушення продавцем або покупцем граничних строків реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) ПН чи розрахунку коригування (РК). Цей додаток відрізняється від інших тим, що він не прив’язаний до заповнення жодного рядка декларації з ПДВ. Тобто платник ПДВ сам вирішує коли його подавати.

Розглянемо на прикладі, в яких випадках слід подавати Додаток 6 і як його заповнити.

Коли подавати

Додаток 6 до ПДВ-декларації подавайте, якщо:

  • продавець припустився помилки в обов’язкових реквізитах ПН, що визначені в пункті 201.1 ПК, і відмовляється її виправляти;
  • продавец...
  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації