unique document
Унікальний документ від Експертус

Цей документ доступний виключно для преміум-передплатників системи «Експертус Головбух бюджет». Дякуємо за довіру!

П’ять порад, як не губити документи

Ефективний бухгалтер
1 серпня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Мрієте швидко знаходити на своєму робочому столі потрібні документи, проте постійно губите важливі папери? Зберіться і позбудьтеся цієї «звички». Поради в консультації допоможуть вам у цьому

user icon
Юлія Донська
головний редактор Експертус Головна Медсестра, Київ

«Де подівся наказ? А куди я поклала лист від податкової? Востаннє я бачила ці документи на столі, тепер їх немає...» Знайома ситуація? Якщо ви час від часу губите документи — ця консультація для вас.

Користуйтеся теками

Не робіть так: кинули документи на стіл, а лише згодом їх розбираєте. І ось тоді помічаєте, що якогось документа бракує... Від сьогодні візьміть за правило: спочатку розберіть документи, підпишіть їх, відтак розкладіть по теках.

Розподіліть, які документи у теки якого кольору складатимете, — і швидко знаходитимете потрібний документ. Теки ставте у шафу на одне й те саме місце.

Зонуйте робоче місце

Поділіть робоче місце на зони. Якщо, наприклад, ви часто губите звіти від працівників, складайте їх в одну й ту саму теку в першу шухляду столу чи на одну й ту саму полицю у шафі. Не порушуйте цього правила, навіть якщо поспішаєте на обід чи нараду. Спочатку покладіть документи — тоді «перемикайтеся» на інші завдання.

Розподіляйте окремо документи, що очікують на ваш підпис, і ті, щ...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації