СИТУАЦІЯ
У вересні 2023 року працівник перебував у щорічний відпустці. У цьому самому місяці захворів, і йому відкрили е-лікарняний. Підприємство його пропустило, адже своєчасно не перевірило наявність е-лікарняного на сайті ПФУ. Усно працівників попереджали, що вони зобов’язані повідомляти про початок тимчасової непрацездатності. Неоплачений е-лікарняний виявили за три місяці — у грудні 2023-го. Чи можна не оформлювати й не призначати оплату за таким е-лікарняним, якщо працівник не висуває претензій? Чи можуть бути проблеми через те, що е-лікарняний не оплатили?
РІШЕННЯ
Відповідальна особа підприємства має відстежувати е-лікарняні, внесені до Електронного реєстру листків непрацездатності (ЕРЛН). Для цього роботодавці мають доступ до «Електронного кабінету страхувальника» на вебпорталі електронних послуг ПФУ. Тому «загубити» е-лікарняний можна, або коли він чомусь не сформувався в ЕРЛН, або уповноважена особа не виконувала належно свої обов’язки і не стежила за появою е-лікарняних.