СИТУАЦІЯ
Під час нарахування лікарняних на підприємстві оформлюють паперовий розрахунок середньої зарплати. Його підписують директор і головний бухгалтер. Чи можливо складати спрощену форму — без підпису директора й чи не буде тут порушення? Чи регламентовані форма/наповнення такого розрахунку?
ВІДПОВІДЬ
Після запровадження електронних листків непрацездатності підприємства мали врегулювати у внутрішніх документах питання розгляду листків непрацездатності, призначення допомоги з тимчасової непрацездатності та її розрахунку. Форма і наповнення розрахунку середньої зарплати для лікарняних не встановлені. Ба більше, законодавство взагалі не містить вимоги оформлювати такий розрахунок у паперовому вигляді з підписом директора. Тож запровадження такого документа — ініціатива керівника або уповноваженого із соцстрахування.
Яким документом оформлювати розрахунок лікарняних, хто його підписує і де його зберігати, підприємство визначає на свій розсуд. Для цього має бути Номенклатура справ підпри...