unique document
Унікальний документ від Експертус

Цей документ доступний виключно для преміум-передплатників системи «Експертус Головбух бюджет». Дякуємо за довіру!

Сім порад бухгалтеру: як ефективно вести перемовини з іншими підрозділами

Ефективний бухгалтер
2 грудня 2024 року
|
1 хвилину Читати

У сучасних реаліях роль головного бухгалтера виходить за межі класичного обліку та звітності. Бухгалтер — це серце компанії. Його комунікація з іншими підрозділами є ключовим елементом для досягнення спільної мети бізнесу. Тож розберімося, як ефективно комунікувати з колегами з інших підрозділів

user icon
Оксана Кисловська
керівник напряму продажів цифрового видавництва «Експертус»

Втілюйте в життя ці прості поради, й завжди будете приємним співрозмовником, який, до того ж, легко досягає своєї мети.

1. Розвивайте навички активного слухання

Активне слухання — основа будь-якої успішної комунікації. І це стосується не лише робочих відносин. Особливо цінне вміння вислухати співрозмовника, спробувати зрозуміти його.

Коли ведете перемовини з колегами, важливо не лише почути, а й зрозуміти їхні потреби. Ставте уточнювальні запитання, повторюйте основні моменти, а ще краще — фіксуйте письмово. Це допоможе уникнути непорозумінь і налагодити більш тісний контакт у колективі.

2. Чітко формулюйте свої мету і потреби

Перш ніж починати переговори, визначте, яких результатів хочете досягти. Ясно сформулюйте свою мету. Це допоможе зберегти фокус у процесі перемовин, уникнути непотрібних відхилень та ефективно використати робочий час усіх учасників. Наприклад, коли обговорюєте бюджет, чітко озвучте, які саме витрати потрібно скоротити, які ресурси необхідні, щоб досягти поставленої ме...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації