СИТУАЦІЯ
Компанія замовляє рекламу у блогера. Блогер є ФОПом — єдинником третьої групи, основна діяльність якого — рекламні послуги та створення відеоматеріалів. Він має створити відеоролик про наш продукт і розмістити його на своєму ютуб-каналі з посиланням на сайт компанії. Компанія планує використовувати цей ролик і на своєму сайті. Блогер бажає передбачити в договорі умови про те, що ролик можна використовувати лише на сайті компанії і не можна ділити на частини, накладати дубляж тощо. Чи є ризик, що контролери визнають договір ліцензійним з оподаткуванням винагороди ПДФО та військовим збором? Якщо так, то як можна знизити цей ризик?
РІШЕННЯ
Укладіть два окремих договори: один — з фізособою про отримання авторських прав на аудіовізуальний твір, другий — з ФОПом про надання послуг з розміщення рекламного відео-контенту на його сторінках в соцмережах.
Невиключний перелік об’єктів авторського права містить стаття 6 Закону України «Про авторське право та суміжні права» від 01.12.2022 № 281...