Оцінити неоціненних, або Готуємося до щорічного оцінювання діяльності головних бухгалтерів

Перевірки, штрафи
1 лютого 2025 року
|
1 хвилину Читати

У консультації експерт розглянула процес оцінювання, за результатами якого Казначество визначає, чи задовільно головний бухгалтер бюджетної установи виконує свої повноваження. Знатимете, що робить кожен з учасників процесу, зокрема, головний бухгалтер, діяльність якого оцінюють. Бонус — зразок заповненої анкети про виконання повноважень головного бухгалтера

user icon
Фаїна Іскрижицька
експерт з бухгалтерського обліку, Житомир

Добір головних бухгалтерів — одне з повноважень керівників бюджетних установ. А організовує та координує діяльність, контролює, як головні бухгалтери виконують свої повноваження, Казначейство*. Для цього воно проводить щорічне оцінювання діяльності головбухів (ст. 112 Бюджетного кодексу України; БК, п. 18 Типового положення). Як це відбувається, кого, коли та як оцінюють — у консультації.Це навігатор статтею 

Кого оцінюють і як

Питання організації бухгалтерського обліку установи належить до компетенції її керівника як уповноваженої посадової особи відповідно до законодавства й установчих документів (ч. 2 ст. 8 Закону про бухоблік). Щоб забезпечити ведення бухобліку, керівник самостійно вибирає форму його організації.

Керівник, коли вибирає форму організації бухобліку, має враховувати завдання й функціональні обов’язки бухслужби бюджетної установи й повноваження її керівника, які визначає Типове положення (абз. 7 ч. 4 ст. 8 Закону про бухоблік, п. 1 Типового положення). Тому залежно від...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації
  • Download materialsМатеріали для скачування