Добір головних бухгалтерів — одне з повноважень керівників бюджетних установ. А організовує та координує діяльність, контролює, як головні бухгалтери виконують свої повноваження, Казначейство*. Для цього воно проводить щорічне оцінювання діяльності головбухів (ст. 112 Бюджетного кодексу України; БК, п. 18 Типового положення). Як це відбувається, кого, коли та як оцінюють — у консультації.Це навігатор статтею
Кого оцінюють і як
Питання організації бухгалтерського обліку установи належить до компетенції її керівника як уповноваженої посадової особи відповідно до законодавства й установчих документів (ч. 2 ст. 8 Закону про бухоблік). Щоб забезпечити ведення бухобліку, керівник самостійно вибирає форму його організації.
Керівник, коли вибирає форму організації бухобліку, має враховувати завдання й функціональні обов’язки бухслужби бюджетної установи й повноваження її керівника, які визначає Типове положення (абз. 7 ч. 4 ст. 8 Закону про бухоблік, п. 1 Типового положення). Тому залежно від...