Проєкт кошторису бюджетної установи: обґрунтовуємо видатки

Бюджетний процес
19 вересня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Тримайте практичні інструменти, які допоможуть підготувати проєкт кошторису. З’ясуєте, які документи потрібні, як обґрунтувати витрати та що перевіряє Держаудитслужба. Готові бланки з формулами для зарплати й комунальних послуг дадуть змогу швидко провести розрахунки та забезпечити стабільне фінансування установи

user icon
Людмила Кравченко
керівник групи експертів з бюджетного обліку Експертус Головбух, Київ
user icon
Ірина Лесик
експерт із бюджетного обліку, Вінниця

Помилка в обґрунтуванні видатків може призвести до того, що установа залишиться без потрібного фінансування, отримає зауваження від Держаудитслужби, а здійснені витрати визнають нецільовими. У статті пояснюємо, як скласти проєкт кошторису, на які документи спиратися, як обґрунтувати витрати та що перевірятимуть аудитори.

Чим керуватися

Основні нормативно-правові акти, на які варто спиратися під час планування видатків установи, це:

Зважайте також на колективний договір, затверджений штатний розпис, наказ про облікову політику установи, тарифи на комунальні послуги, договори з постачальниками та інші підтвердні документи.

Із чого почати

Насамперед дочекайтеся листа головного розпорядника про складання проєкту кошторису з визначеними термінами подання, а також листа Мінфіну про особливості складання кошторису на насту...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації
  • Download materialsМатеріали для скачування