Чи вводити в малокомплектному ЗДО посаду головного бухгалтера

Кадри для бухгалтера
10 вересня 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Антоніна Клименко
начальник управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки працівників освіти і науки України, Київ

Запитання

За яких умов закладу дошкільної освіти треба вводити посаду головного бухгалтера, а за яких — бухгалтера при нецентралізованому веденні бухгалтерського обліку відповідно до Типових штатних нормативів. Чи можна в 1-2-груповому дитячому садку ввести посаду головного бухгалтера?

Порядок бухгалтерського обліку в закладі дошкільної освіти (далі — ЗДО) визначає його керівник (ч. 5 ст. 51 Закон № 3788).

Здійснювати бухгалтерський облік заклад дошкільної освіти може самостійно, через централізовану бухгалтерію або шляхом придбання відповідних послуг у юридичних чи фізичних осіб на договірній основі (аутсорсинг).

Згідно з частиною 7 статті 51 Закону № 3788 штатні розписи комунальних закладів дошкільної освіти (далі — ЗДО) розробляють на основі типових штатних нормативів ЗДО, затверджених центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки, а затверджують їх керівники відповідних ЗДО за погодженням із засновниками.

Із 1 вересня 2025 року діють нові Типові штатні нормативи закладів...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації