Як відшкодовувати працівникові витрати за придбані товари

Податки та збори
23 січня 2025 року
|
1 хвилину Читати

ПІДКАЖЕМО

1. За яких умов компенсацію не включати в дохід працівника

2. Чи можна перерахувати компенсацію на зарплатну картку

3. Як відобразити компенсацію в бухгалтерському обліку

user icon
Людмила Кравченко
керівник групи експертів з бюджетного обліку Експертус Головбух, Київ

    У господарській діяльності бюджетних установ трапляються ситуації, коли підзвітна особа придбаває товари чи послуги для роботодавця за власний кошт, а роботодавець ці витрати компенсує. Найчастіше такі ситуації виникають на початку року, коли установа ще не отримала достатнього фінансування.

    Нормативне підґрунтя

    Ситуацій, коли працівник використовує власні кошти на користь установи, законодавство не передбачає. Це призводить до проблем у правовій регламентації та оподаткуванні.

    Мінфін1 роз’яснює: працівник має право діяти від імені установи без доручення керівника, а керівник відшкодовувати йому витрати згідно з:

    • Open ChapterЗміст
    • Open All VersionsВерсії публікації