Кожна бюджетна установа або організація, яка набула статусу платника ПДВ, зобов’язана враховувати вимоги Податкового кодексу України (ПК) та Порядку № 1307. Тож розгляньмо, як облікувати вхідний ПДВ й нарахувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання.
Податковий кредит
Бюджетна установа або організація, яка є платником ПДВ, формує податковий кредит з огляду на загальну вартість придбаних товарів, робіт і послуг. До ПДВ-кредиту включайте також суми ПДВ, сплачені (нараховані) у зв’язку з придбанням (будівництвом, спорудженням) основних засобів (далі — ОЗ), інших необоротних матеріальних активів (далі — ІН) та незавершених капітальних інвестицій у необоротні активи (далі — незавершені капінвестиції).
Податковий кредит — це сума, на яку платник ПДВ може зменшити податкове зобов’язання звітного (податкового) періоду.
Суми ПДВ включайте до податкового кредиту за датою події, яка сталася раніше. Зокрема, коли:
- списали кошти з рахунку установи на оплату товарів (послуг) або
- отримали товари (пос...