Наказ про виконання обов’язків на час тимчасової відсутності працівника

Кадрові
3 червня 2024 року

Є підставою для делегування — покладення на працівника виконання обов’язків тимчасово відсутнього з поважних причин (відпустка, хвороба) іншого працівника (бухгалтера, головбуха, тощо)

Докладніше про процедуру:

  • Суміщення і виконання обов’язків відсутнього працівника
  • Виконання обов’язків директора на час його відсутності: як організувати
  • Відпустка бухгалтера: як оформити відсутність та ким замінити
  • Заступник виконує обов’язки головбуха: як задокументувати й оплатити
Loading PDF…
locker

Здається, ви забули про головне…

І це не любов до України, бо вона в серці ❤️. А забули ви увійти або зареєструватися. Це база і ґрунт, щоб користуватися Системою

  • Open All VersionsПро документ
  • Download materialsШаблони та зразки