Після оплати листків непрацездатності за рахунок страхових коштів роботодавець зобов’язаний відзвітувати про проведені виплати та надіслати до ПФУ відповідне повідомлення.
Строк для надсилання такого повідомлення — упродовж місяця з дня проведення виплати.
Подати повідомлення про виплату коштів можете в електронному вигляді на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
Щоб подати повідомлення дійте за алгоритмом:
Крок 1. Зайдіть в особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ та на панелі зліва оберіть опцію «Заяви-розрахунки та створення повідомлень про виплату коштів застрахованим особам» (рис 1).

Рис. 1
Крок 2. У новому вікні визначте параметри пошуку заяв-розрахунків, за якими ...
