Алгоритм подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам на вебпорталі ПФУ

Оплата праці
22 листопада 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Пенсійний фонд України

Після оплати листків непрацездатності за рахунок страхових коштів роботодавець зобов’язаний відзвітувати про проведені виплати та надіслати до ПФУ відповідне повідомлення.

Строк для надсилання такого повідомлення — упродовж місяця з дня проведення виплати.

Подати повідомлення про виплату коштів можете в електронному вигляді на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

Щоб подати повідомлення дійте за алгоритмом:

Крок 1. Зайдіть в особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ та на панелі зліва оберіть опцію «Заяви-розрахунки та створення повідомлень про виплату коштів застрахованим особам» (рис 1).

Рис. 1

Крок 2. У новому вікні визначте параметри пошуку заяв-розрахунків, за якими ...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації