Перевірте своє ставлення до ситуації
Ви можете відчувати збентеження, сором або приготуватися оборонятися, коли змушені визнати перед колективом своє незнання. Але опануйте себе. Ситуація стосується не вас, а того, про що вас запитують. Це лише здається, що йдеться про вас, бо так багато очей спрямовано у ваш бік.
Пам’ятайте про те, що ви не обов’язково є причиною проблеми, а радше — каналом для передавання інформації. Це допоможе заспокоїтися й змінити своє ставлення. Коли ви визнаєте, що не маєте готової відповіді, вам потрібно зайняти позицію співпраці й пошуку рішення. Повна ваша відповідь — не «я не знаю», а «я ще не знаю, але хочу знайти відповідь».
Правильно формулюйте відповідь і вибирайте тон
Знайдіть свій спосіб сказати шаблонну фразу: «Це чудове запитання, і я дуже ціную, що ви його порушили». Ви маєте бути щирі. Якщо ваші колеги відчують, що ви відповідаєте для годиться, щоб зберегти обличчя, а всередині роздратовані, вони не повірять, що вам не байдужі їхні запитання. Скажіть ...