Рахуємо кількість працівників для Податкового розрахунку з ПДФО та ЄСВ

Звітність
14 лютого 2025 року
|
1 хвилину Читати

У Податковому розрахунку звітуємо не лише про суми виплат, а й про чисельність працівників — зокрема, в рядках 101, 102 і 103 заголовної частини. Коли Мінфін змінював форму звіту, він «підшаманив» і в цих рядках, але фактично оновив лише їх нумерацію. У консультації пояснили, як заповнити оновлені рядки, і нагадали правила розрахунку кількості працівників

user icon
Ірина Чигир
експерт з податкового обліку Експертус Головбух, Київ

За даними Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків — фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Мінфіну від 13.01.2015 № 4 (далі ― Податковий розрахунок) контролери перевіряють норматив робочих місць для осіб з інвалідністю. Дотримання нормативу контролюють на основі показників штатної чисельності працівників. Ключовими є показники рядків:

  • 101 «Середньооблікова кількість штатних працівників за звітний період»;
  • 101.1 «у т. ч. працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлено інвалідність, осіб».

У рядку 101.2 роботодавці зазначають кількість працівників, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню. Тож за його даними можна проконтролювати, чи виконує роботодавець трудову квоту.

Дані рядка 103 включають до розрахунку середньої зарплати для визначення критичного статусу підприємства.

І це не весь перелік ситуацій, коли використовують дані про ...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації