Як списати офісні меблі та приладдя

Облік
23 вересня 2025 року
|
1 хвилину Читати

За допомогою алгоритму спишете офісні крісла й стільці та поставите на облік їхні металеві частини. З’ясуєте, які документи скласти, кого включити до комісії, як підтвердити непридатність меблів і що робити з брухтом, отриманим після розбирання

user icon
Анна Ляшенко
експерт з бюджетного обліку Експертус Головбух, Київ

У попередніх номерах ми розповідали, як списати меблі загалом. Сьогодні зосередимося на стільцях і кріслах із металевими конструкціями.

Визначте підстави

Якщо установу фінансують із держбюджету, під час списання майна дотримуйтеся вимог Порядку № 1314. Якщо кошти на утримання надходять із місцевого бюджету, керуйтеся рішенням (положенням) про порядок списання комунального майна органів, уповноважених управляти об’єктами комунальної власності (далі — Порядок списання комунального майна), яке затверджує ОМС.

Меблі списуйте через:

  • поломки (тріщини в спинці, поламані механізми підйому, відламані ніжки тощо);
  • значний фізичний знос, який робить використання небезпечним;
  • непридатність до ремонту (ремонт дорожчий за придбання нового крісла);
  • моральне старіння або заміну на сучасні меблі;
  • аварії, пожежі чи інші випадки, коли меблі пошкоджені без можливості відновлення.

Дійте за алгоритмом

Пропонуємо алгоритм, який допоможе організувати списання без помилок.

1. Матеріально відповідальна особа повідомляє пр...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації