Коли колеги — виховані люди, які ставляться до вас дружньо та шанобливо, хочеться вийти за межі ділових відносин і поговорити відверто. Та чи варто це робити? Адже недарма кажуть: «Дружба — дружбою, а служба — службою». Чи існує дружба на роботі? Усе не так однозначно, як здається на перший погляд.
Дружити з колегами чи ні — особистий вибір кожного. Хтось це робить із задоволенням, а комусь комфортніше розділяти роботу і приватне життя. На цю тему вчені провели чимало наукових досліджень. Науковці Массачусетського технологічного інституту з’ясували, що дружнє спілкування на робочому місці таки підвищує працездатність.
Дружба на роботі має і комерційну вигоду. Адже емоційний зв’язок із компанією — це і запорука комерційної безпеки, і внутрішня мотивація залишатися на цьому підприємстві. Завдяки спілкуванню з колегами продуктивно розв’язуєте питання, що виходять за межі вашої компетентності.
Які переваги й недоліки

Підтримка. Ви впевнені, що вам допоможуть, коли потребуватимете цього. Набага...