Як справлятися з робочим навантаженням

Ефективний бухгалтер
10 травня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Як часто робота нагадує вам поїздку на велосипеді, що палає, під час якої ви не встигаєте навіть звірятися з навігатором чи дивитися навсібіч, аби тільки швидше закрити свої завдання? Тим часом саме визначення пріоритетів і критичне осмислення завдань безпосередньо впливає на нашу ефективність. Читайте поради, як вийти із замкненого кола «я нічого не встигаю»

user icon
Редакція системи «Експертус Головбух Бюджет»
Цифрове видавництво Експертус

Ганна Дерев’янко,
менеджерка освітніх і соціальних проєктів, Київ

Робота менеджерки освітніх і соціальних проєктів передбачає жонглювання значною кількістю різнопланових завдань, підв’язаних під таймінг. За десять років у цій ролі я помітила: якщо я в стані «нічого не встигаю», то, ймовірно, потрапила в одну з трьох ментальних пасток, у яку можете потрапити й ви.

«Я надто зайнята/зайнятий!»

У цій ментальній пастці нам здається, що якщо уповільнитися й витратити час на роздуми над завданнями, а не на їх фактичне виконання, то ми нічого не встигнемо. У короткостроковій перспективі (у межах одного дня чи тижня) ми, можливо, і справді встигнемо менше. Але скільки часу можна заощадити у майбутньому, якщо правильно визначити пріоритети, автоматизувати певні дії, відсіяти або делегувати зайві завдання!

Наведу приклад рішення, яке зекономило мені купу часу. Якось я мала надіслати учасникам одного проєкту лист-привітання — однаковий, але зі звертанням на ім’я до кожного. Раніше я створювала потрібну...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації